CONTACT:

 

SERVICE DEDICAT PENTRU DUMNEAVOASTRA

Incă din primele stadii de dezvoltare ale fiecărui model, planificam furnizarea celor mai bune activități de service pentru întreținerea și repararea produsului Steyr, astfel încât imediat după achiziționarea tractorului veți beneficia de cele mai recente inovații tehnice. Inginerii noștri mențin un permanent contact cu piața și pot aplica cele mai recente tehnologii în deservirea tractorului dvs. Obiectivul nostru este reducerea costurilor și a timpului de reparatii, și în acest scop am implementat următoarele măsuri:

 

SERVICE SI CALITATE: GARANTATE

Atunci cand cumpărați un produs Steyr, vă așteptați la o productivitate optimă. Din acest motiv Steyr vă oferă o garanție completă de un an pentru toate utilajele, indiferent de timpul de operare. Piesele de schimb sunt și ele însoțite de garanție. Fiecare piesă de schimb este acoperită de o garanție de 6 luni de la momentul achiziției. Activități de service pe care vă puteți baza – garantate.

 

ANGAJATI CALIFICATI PRIN TRAINING

Dorința noastră este să dezvoltăm tehnologii de ultimă generație și, de asemenea, acordăm o mare importanță angajaților cu o înaltă calificare. Din acest motiv investim mult timp și multe resurse financiare în pregătirea angajaților nostri. Prin dezvoltarea unor cursuri speciale de pregătire..

Cursurile și seminariile noastre moderne de training sunt completate de cursurile organizate la nivel național; în funcție de punctele forte și de ambițiile angajaților, aceștia sunt pregătiți să devină specialisti experimentați în diverse domenii de service. Această strategie nu conduce doar la o mai mare satisfacție a angajatilor, ci și la optimizarea activităților noastre de service.